Skip to content
Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico
  • Castellano
  • Català
  • Galego
  • Euskera
  • Valencià
  • English
  • Français
Cercar
  • Ministeri
  • Energia
  • Medi ambient Medi ambient
    • Aigua
    • Canvi climàtic
    • Costes i medi marí
    • Biodiversitat
    • Qualitat i Avaluació Ambiental
  • Repte demogràfic
  • Serveis Serveis
    • Seu electrònica
    • Atenció al Ciutadà
    • Cartografia i SIG
    • Dades obertes
    • Ocupació pública
    • Estadístiques
    • Participació pública
  1. Home
  2. CENEAM
  3. Carpeta informativa del CENEAM
  4. Números anteriors
Qui sóc
Pla d'Acció d'Educació Ambiental
  • Documents PAEAS
Carpeta informativa del CENEAM
  • Números anteriors
  • Subscriu-t'hi
Formació ambiental
  • Formació CENEAM
  • Formació reglada
  • Cursos i postgraus
  • Congressos, jornades i altres esdeveniments
    • Últimas convocatorias
    • Primavera en el Botánico
Recursos
  • Inventario de recursos para la educación ambiental
  • Novedades
  • Mini-portals temàtics
  • Comunicando Sostenibilidad
  • Arte, cultura y sostenibilidad
  • Documents
  • Ciencia Ciudadana
Programes d'educació ambiental
  • CENEAM amb l'Escola
  • Agenda 21 escolar
  • Pobles abandonats
  • La meva Escola per a la meva Ciutat
  • Llars verdes
  • Espais per al canvi
  • Ecoauditoria del CENEAM
  • Viver Escola "Río Guadarrama"
  • Finca Ribavellosa
  • Voluntariat en rius
  • Voluntariat en parcs nacionals
  • Programes d'altres entitats
    • Programas provinciales. Estrategia de EA Castilla-La Mancha
Grups de treball i seminaris
Centre de Documentació CENEAM
  • Guías de recursos
  • Catàleg biblioteca
  • Fototeca
  • Directori Centres de documentació
Exposicions del CENEAM
  • Exposicions temporals
  • Exposicions itinerants
Dies mundials i dates destacades
Itineraris
  • Itineraris autoguiats
    • Galerías de imágenes
  • Excursions i passeigs didàctics
  • Valsaín
  • Itineraris pels parcs nacionals
Articles d'opinió
EA en otras unidades del ministerio

La Carpeta Informativa del CENEAM en formato PDF. Números anteriores

Carpeta Informativa del CENEAM en pdf
  • Año 2022
  • Año 2021
  • Año 2020
  • Año 2019
  • Año 2018
  • Año 2017
  • Año 2016
  • Año 2015
  • Año 2014
  • Año 2013
  • Año 2012
  • Año 2011
  • Año 2010
  • Año 2009
  • Año 2008
  • Año 2007
  • Año 2006
  • Año 2005
  • Año 2004
  • Año 2003

Destacados

  • Carpeta Informativa del CENEAM.
    Descarga Carpeta Informativa del CENEAM
  • Suscríbete a la Carpeta Informativa del Ceneam
    Enlace suscríbete

Accesos Directos

  • Acceso al Boletín Carpeta Informativa
  • ¿Qué está pasando en el CENEAM? Junio
  • Iniciativas de Educación Ambiental de otras unidades del Ministerio
  • Acceso directo a mini-portales temáticos del CENEAM
  • Acceso directo a Centro de Documentación [Foto: Ojo lince ibérico - J.M. Pérez de Ayala]
  • Mariposa isabelina [A. Moreno Rodríguez]
  • Documentos de referencia para la educación ambiental
  • Facebook CENEAM
  • Acceso directo a YouTube CENEAM

Informació sobre ús de galetes: Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per mantenir la sessió, personalitzar l’experiència de l’usuari i obtenir dades estadístiques de navegació. Pot acceptar totes les galetes o, si vol, pot configurar quin tipus de galetes permetre. Per a més informació sobre les galetes utilitzades, consulti la nostra Política de galetes.

En aquest lloc web s’utilitzen dos tipus de galetes. En primer lloc, les denominades “galetes funcionals”, que són necessàries per al funcionament correcte del portal i que s’encarreguen d’emmagatzemar dades de sessió per millorar l’experiència de l’usuari. D’altra banda, les “galetes analítiques”, que s’encarreguen de recopilar informació de l’ús del portal, sense informació personal, i possibiliten un servei millor i més apropiat per part d’aquest portal.

Configuració de galetes

Introducció general a l’ús de galetes al portal MITECO.gob.es

Les galetes són arxius que es poden descarregar al seu equip a través de les pàgines web. Són eines que tenen un paper essencial per a la prestació de nombrosos serveis de la societat de la informació. Entre d’altres, permeten a una pàgina web emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de navegació d’un usuari o del seu equip i, en funció de la informació obtinguda, es poden utilitzar per reconèixer l’usuari i millorar el servei ofert.

Tipus de galetes

Segons qui sigui l’entitat que gestioni el domini des d’on s’envien les galetes i tracti les dades que s’obtinguin, se’n poden distingir dos tipus: galetes pròpies i galetes de tercers.

Hi ha també una segona classificació segons el termini de temps que romanen emmagatzemades al navegador del client, i llavors poden ser galetes de sessió o galetes persistents.

Finalment, hi ha una altra classificació amb cinc tipus de galetes segons la finalitat per a la qual es tracten les dades obtingudes: galetes tècniques, galetes de personalització, galetes d’anàlisi, galetes publicitàries i galetes de publicitat comportamental.

Per a més informació sobre això, pot consultar la Guia sobre l’ús de les galetes de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades.

Galetes utilitzades al web

El portal web del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic utilitza Adobe Analytics, eina d’analítica que ajuda els llocs web i els propietaris d’aplicacions a entendre la manera en què els seus visitants interactuen amb les seves propietats. Adobe Analytics utilitza un conjunt reduït de galetes per recopilar dades i informar de les estadístiques d’ús dels llocs web, enviant aquesta informació sense identificar personalment els visitants i sense compartir-la, en cap cas, amb tercers. Aquestes galetes es poden rebutjar o acceptar, ja que no interfereixen en el funcionament del portal, però serveixen de gran ajuda per aportar informació que possibilita un servei millor i més apropiat per part d’aquest portal. Per a més informació sobre galetes d’Adobe Analytics i privacitat, pot consultar els enllaços següents:

Galetes d’Analytics

Galetes i privacitat

A més, les pàgines que ofereixen continguts relacionats amb la xarxa social X només creen galetes si l’usuari té sessió iniciada al lloc d’X. Per a més informació sobre la descripció d’aquestes, pot consultar l’enllaç següent: Privacitat a la xarxa social X

Finalment, es descarrega una galeta de tipus tècnic denominada miteco-compliance, pròpia, de tipus tècnic i de sessió. Gestiona el consentiment de l’usuari davant l’ús de les galetes a la pàgina web, amb l’objectiu de recordar aquells usuaris que les han acceptat i aquells que no, de manera que als primers no se’ls mostri informació sobre això a la part superior de la pàgina. Aquesta galeta és d’utilització obligada per al funcionament correcte del portal.

Acceptació / Rebuig de la Política de galetes

El Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic permet l’acceptació o el rebuig de les galetes no essencials per al funcionament del portal. Per fer-ho, una vegada que l’usuari accedeixi al portal, es mostrarà un missatge a la part central amb informació de la política de galetes i les opcions següents:

·        Internet Explorer

·        Firefox

·        Chrome

·        Safari

  • Inici
  • Accessibilitat
  • Mapa del web
  • Guia de navegació
  • Avís Legal
  • Instagram
  • Twitter
  • Facebook
Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico

Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico
Plaza San Juan de la Cruz, 10 28071 Madrid (España)